torsdag 20. desember 2007

Ei god jul!!

Juletida nærmar seg etter ei adventstid der the Winter wonderland har latt vente på seg. Dei som kjenne meg veit at desse siste dagane reint vermessig er bortimot det perfekt juleveret for min del.

Eg kan no melde at julegåvene er innkjøpte og eg er ferdige med alle tidleg. Deilig! Dette året har eg gjeve etter for presset, så onkelungar over 20 år får ikkje julegåver i år. Same kor snille dokke er! :)

Rógvi Jacobsen!!! Julegåva frå Hødd til alle Høddarar i år! Eg kan ikkje skildre kor godt det er få denne overgongen i boks etter alt arbeidet som har blitt gjort siste halvåret. Eg er overtydd om at spelaren kjem til å setje sitt preg på Hødd og Adeccoligaen 2008. Det kriblar i heile kroppen berre med tanken på Rógvi og Joa på topp! Namnet uttalast "Råchve" forresten. Det er tydleg at han ikkje er like oppteken av draktnummer som enkelte andre fotballspelarar sidan han på landslaget spelar med nr. 6 og var nr. 23 på HB Torshavn, medan han i Hødd arvar drakta til Mr. Hødd - André Nevstad. Rógvi Jacobsen, Hødds nye nr. 10! Eg har også høyrt at Blåsarane er i dialog om innkjøp av landslagstrøya til Rógvi, så den kan nok dukke opp i Blåsarbua etterkvart. Det berre må bli ein vinnar!

Vemund Brekke Skard var den første signeringa til Hødd før comebacksesongen i Adecco. Han er ein defensiv midtbanemann med god erfaring trass i ung alder. Med han på plass skjerpar det konkurransen i laget og vi reknar med fleire spelarar vil heve seg. Han blir ein viktig mann for Hødd i 2008.

Hødd har også forhåpentlegvis styrka seg på trenarsida. Einar Magne Skeide og Lars Arne Nilsen (tidlegare trent både Volda og Ørsta) vil vere ansvarlege for rekruttgruppa og lede 3. divisjons- og juniorlaget i 2008. Same dag som Rogvi signerte for klubben, så signerte også Lars Petter og eg nye avtalar med Hødd. Tilfeldigvis... :) Vi skal begge gå inn i 50% stillingar når det nye året og den nye sesongen tek til. Våre avtalar går ikke berre på jobb rundt A-laget, men vi skal også engasjere oss på alderbestemt nivå i klubben, vere med på kretslagsaktivitet klubben har ansvaret for og ikkje minst skal vi vere aktive ut mot nabo- og samarbeidsklubbane. Dette er noko vi begge ser fram til med spaning. Vi gler oss!
Ein kunne lese i Sumpen siste veke at Kim Deinoff vart vraka av Hødd. Etter mitt syn er det noko dramatisk å kalle det vraka ettersom Kim si kontrakt no var ute, og ønska ei betydeleg betre kontrakt slik eg har skjøna det. Men det Hødd gjer er å satse på sine egne unge lovande talent. Hødd skal vere ein klubb som avlar dei fleste av sine A-spelarar sjølve. Og keeperane våre er mellom absolutt dei mest lovande spelarar med fleire aldersbestemte landskampar. Om ikkje dei yngre spelarane med landskampar er vurderte slik at dei skal satsast på, kva då med dei uten kampar på Norge aldersbestemt?! Det blir spanande å sjå utviklinga utover sesongen og med meir erfaring vil desse to karane ta nye steg. Dei har mange gode og spanande ferdigheiter, men treng no å samle seg meir erfaring på godt nivå. Eg har i løpet av siste tida fått fleire sms'ar frå folk som støtter valet vi har gjort, så eg takkar for dei. Elles håpar eg også at Blåsar-leiaren tek poenget og heilskapen etterkvart når den første skuffelsen har lagt seg der i garden! For øvrig må Hødd som klubb forvalte sine midlar godt og søkje å dekke behovet ein har så godt som råd. Vi er ikkje Real Madrid, Rosenborg eller Ålesund i så måte. Men det er vel supporterane sine rettar og ønske seg spelarar i den hylla dei vel til ei kvar tid uten å måtte tenkje kostnandar, kvalitet, kort- eller langsiktigheit kanskje?

Høyrde eg Brann og Håkon Opdal ein eller anna stad?

Caroline og eg hadde håpa å flytte inn i nye leiligheita før jul. No ser det ut til vi taper den kampen og at det blir rett over på nyåret i staden. Det står vi av, får no så gledar vi oss berre til julefeiring saman med Norah, familie, gode vennar og andre. Og fredag er det engelsk julemiddag hos Neil! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.