måndag 9. juli 2007

Sommarens høgdepunkt

Så langt har vi Sunnmøringar hatt ein monster-sommar! Det er i store periodar vore kalasver, mykje sol og god varme. Det må vel seiast at eit regntungt austland også har forsterka og gjort at vi har nytt sommardagane enno meir.

Eg har jubileum. 10 år har eg no jobba som lærar/rektor i Herøy kommune (Det vart forresten ikkje jobb-byte denne sommaren heller, i allefall ikkje per dato). Tida har gått lynande fort og eg har snart alderen for midtlivskrisa. Gler meg til den kjem, men noko Porsche eller motorsykkel trur eg ikkje det blir. Tek heller ein medisin-tur til Liverpool og reparerer der... Den tid, den sorg!

Vi er no igong med sommarens store høgdepunkt, Tour de France. Eller Thor de France som vi Hushovd-tilhengjarar seier! Eg har etterkvart innsett at heldigvis er det fleire enn meg som er sjukt oppteken av dette arrangementet. Tidlig i leiken var det Sverre og eg, men siste åra er det Tommy og eg av kompisane som diskuterer mest etappenes hendingar. Men med Hushovd sin suksess har fleire nordmenn (også av lokal type) fått augene opp for Tour'en og dens dramaturgi. Fleire på Hødd er interesserte og i fjor måtte eg rapportere til Hovel og Gars om korleis det gjekk medan vi trente, og faktisk medan vi varma opp til ein heimekamp.

Eg hugsar ikkje korleis eg fatta interesse for Tour'en, men Lance Armstrong og eg går "way back" - det var då han braut igjennom eg byrja å følgje med. Det må sjølvsagt også ha noko med TV-dekninga å gjere. Teorien min om korleis eg fatta interesse for dette, som er mykje meir enn eit sykkelløp, har noko med arbeidskarriera mi å gjere:
Eg byrja å jobbe i Herøy i '97, og første sommarferien eg fekk var då året etter i 1998. Dei andre sommarane jobba eg her og der, sommerjobb for ein fattig student var eit must. 1998 var første året Lance vann, og når eg fekk sommarferie så var det vel ikkje så mykje å gjere på. Sommarveret var sikkert ikkje det beste, i motsetnad til no i sommar. Derfor reknar eg det som svært sannsynleg at eg sat inne framføre fjernsynet. Og då vart det nok til at, medan det hølja ned ute, fulgte eg sendingane frå Frankrike. Sidan har det berre balla på seg (både for meg og andre), trur eg...

Men i dag er det tredje etappe av årets utgåve av Tour'en (eller Thor'en). Oksen frå Grimstad vart andremann i sprinten igår og forma er god altså. Også dagens etappe er spådd å bli ei etappe for sprinterane. Så eg reknar med det er Tour-fans landet rundt som håpar på Hushovd idag. Eg har fått beskjed av ein ferierande bekjent, Kristian om å halde han oppdatert under dagens etappe. Og ute høljar det ned....

Ingen kommentarer: