onsdag 7. november 2007

The best midfield in the world

Eg har full forståing for at Rosenborg stel alle overskrifter i norske aviser idag. Dei gjorde ein kjempejobb på Mestalla og faktisk rundspelte Valencia! I allefall etter dei highlights om eg har sett frå kampen. Kjekt for vår 17-årige keeper Ørjan Nyland, som er med Rosenborg denne drøye veka også. Han fekk oppleve dette frå orkesterplass og kan også skryte av å ha trent på Mestalla. Ikkje verst for ein ung volding.. :)

Eg såg ikkje Rosenborg-kampen. Eg har ei krystallklar prioritering; Hødd første og deretter the Mighty Reds of Anfield. Eg valde nok rett! 8-0 i ein Champions League kamp, ja i kva kamp som helst lar seg høyre. Og etter ein trøbblete start så sette dei skapet på plass. Deilig! Men det er litt jobb igjen før vi er der vi skal vere - vi får sjå fram mot jul, og telje opp då (typisk fotballfloskel):

Som Liverpooltilhengar er ein først og fremst supporter. Sjølv om trenarutdanna er det først og fremst kjenslene, entusiasmen for laget og ikkje meir eller mindre djupe analyser. Eg meiner at Liverpoolfans er dei beste i verda, uten tvil. Ingen over. Ingen ved sida!
Det er særskilt synginga og variasjonen i utvalet av songar som er imponerande blanda med eit godt trøkk på "an European night" spesielt. Alle kjenner til YNWA, You'll Never Walk Alone. Heilag hymne for alle raude. Den er også nytta av Celtic og Borussia Dortmund-fans, men faktisk var det Sunderland sine tilhengjar som song den først på 60-talet. Eit lite innspel i framtidige quizzar der.. :)

Andre songar som er kjende og kjære på Anfield er Fields of Anfield Road, ein av mine personelege favorittar. Mange spelarar har eigne songar som er klassiske; Stevie G. har eit 2-3 og Carra har fantastiske We all dream of a team of Carraghers til tonar av Yellow Submarine. Etter bragden i Istanbul har det kome nokre nye, mest kjend er nok We won it 5 times som Brannsupporterane har adoptert til Gullet skal hem i år. Mykje bra.

Ein av dei nye som har slått best an, og også hos meg er We got the best midfield in the world. Og den skal eg leggje med som video her. Du ser ein lang rekka Liverpoolsupporterar på ein bar som syng og dansar gjennom lokalet. Teksten er om lag slik: "oh, oh, oooh.. we got the best midfield in the world. We got Xabi Alonso, Momo Sissoko, Gerrars and Mascheranoooo. Oh, oh, oooh..." osv... Fantastisk! En ny Kop Classic som du kunne høyre gjennom heile kampen igår, eg trur det var den som vart mest sungen.

http://www.youtube.com/watch?v=QBYyKegNWBk

Ingen kommentarer: