måndag 5. november 2007

An Unsung Hero

Denne bloggen har blitt ein fotballblogg! Det var egentleg ikkje intensjonen, så eg må orsake det. Til dei som synest det er heilt greit, enjoy it! :)

I fotballsamanheng blir termen "Unsung hero" nytta om spelarar som gjer ein solid jobb uten å stele dei store overskriftene. Dei er lojale og ein skikkeleg lagspelar, samstundes som dei presterer på jamnt høgt nivå. Kvar uttrykket kjem frå veit eg ikkje, kanskje nokon kan opplyse om dette.

Hjå våre raude vennar frå Anfield er det Steve Finnan som oftast får dette "stempelet". Stel aldri overskrifter han heller, men er fast på laget til Benitez og sikkert også mellom supporterar som i tide og utide sett opp sitt lagforslag.

Hjå våre blå vennar frå Høddvoll har vi også ein høgre back som lever opp til denne karakteristikken. Mads-André Værnes har gjort ein kjempesesong og var nominert til årets spelar. Veit i allefall at døtra mi stemde på han! :) All ære til Super-Mads, men kvar har banneret teke vegen? Etterlysing, etterlysning, etterlysning!

Vi har ein unsung hero i trenarapparatet også. Sture får mykje merksemd som hovudtrenar som seg hør og bør. Han har gjort ein kjempejobb i år, og vi som har arbeida tett med han har lært mykje. Sjølv har eg fått ein del "kred" også. Har vore så heldig å få jobbe med gode keeperar. Med spelarar som Kim, Vebjørn, Erika, Ørjan og Øystein har jobben vore enkel. Men takk til alle for skryt og andre vennlege ord.

Trenarapparatet sin Unsung Hero er Lars Petter Rønnestad. Han kom til oss frå Brann, der han arbeida med aldersbestemte lag. Han er ein knakandes kjekk kar, som det har vore supert å arbeide med denne sesongen. Det er ikkje få telefonar Lars og eg har hatt denne sesongen. Heldigvis er han også Chesskunde og eg har Chess Friends, så eg ringer gratis til alle andre Chess-abonnement! Trur eg med handa på hjertet kan seie at dette trenarteamet er det beste eg har vore med i. Eg har vore i fleire gode trenarteam både i Hødd og krets, men årets Høddteam er det beste. Både fagleg, og ikkje minst sosialt. Sture let også vel over samarbeidet, så ein liten suksessfaktor i opprykkssesongen har det vel vore. Sjølv om Lars Petter kjem frå Moltustranda har han vore i utlandet lenge, Bergen er eige land er det ikkje så...
Han kom til oss med nye og andre impulsar og dette har Hødd som klubb nytt godt av. Ikkje berre på bana, men Lars har også gjort slik at vi tenkjer litt annaleis også utanfor bana. Til dømes er han dyktig på dette med statestikkar. Han fører statestikkar og har analyser på fleire delar av spelet vårt. Verken Sture eller eg er vel dei beste på slike ting, for å seie det mildt! Derfor har Luton kome inn med litt andre idear og vinklingar som vi har drege god nytte av. Komplimentere ferdigheiter var det ikkje det Drillo snakka om...
Viktig er det i allefall å ha fleire tilnærmingar på ting. Då har ein fleire bein å stå på, og og ikkje minst kan ein argumentere sterkare i ulike saker.

Færøyane: Det har kome fram at Hødd har blitt interesserte i denne marknaden i ulike samanhengar. Klubben har sjekka ut mellom anna spelarar her. Ingenting konkret har skjedd, men i alle høve kan eg seie at dette er Lars sin baby. Det var han som lanserte idéen og som konsekvens var han saman med Sture over og såg nokre kampar i sommar. Men eg kan avsløre at Lars har også kontakter i andre marknader, men eg spelar berre ut eit kort i slengen så det får vi kome attende til.

I alle høve ville eg vise og konkretisere at Lars ikkje er ein anonym andrefiolin, men også gi døme på at han har fleire strengar å spele på. Eg kan vitne på at Lars har arbeida hardt for klubben denne sesongen i tillegg til 100% jobb ved sidan av, og han har levert varene like a true (unsung) hero!

Ingen kommentarer: