tysdag 6. november 2007

Ronny skal hem

På bloggen igår så kom eg med ei orsaking for at det hadde blitt for mykje fotballrelatert stoff på denne bloggen. Idag skal eg derfor slå til med ei anna sak. Men det blir nok mest fotball framover også!

Skreiv tidlegare om gullet som kom "hem" til Bergen. Etter inspirasjon derfrå skal eg skrive litt om den komande flyttesjauen vår. Vi har sidan sommaren 2006 bodd i Toftestøda. Til glede for nokre få kanskje, men også til irritasjon. Det er fleire Ulsteinvikarar som har sagt at "det e nåke steikje gale med atte du bor uti våjen!". Caroline og eg har kjøpt oss leiligheit heime i hovudstaden, og vi reknar no med at vi flyttar tilbake til Ulsteinvik før jul. Det gler vi oss kjempemykje til!

Vi har gjort alle førebuingar og tinga alt frå bad, innreiingar og fliser. Caroline har vore dagleg leiar og gjort ein kjempejobb! Så det borgar for ei skikkeleg kvalitetssikring. Bein i nasa har ho også, ho har ikkje late Byggherre Lindor sine føringar stoppe henne. Derfor har vi nokre detaljar i vårt husveret som ingen andre i bygget har, trur eg. Godt jobba, kjære!

I veke 48, siste veka i november blir kjøkeninnreiinga montert og det betyr at det byrjar nærme seg. Og det skal bli svært flytte inn til sitt eige, og ikkje minst kome nærare familie (for min del i allefall) og vennar (ja, det gjeld oss begge!). Det var ei lita oppdatering, så får dokke nærmaste vente på info etterkvart. Kanskje det vankar ein invitasjon også, spelekveld og vin. Kjekt!

Ronny skal heim, Ronny skal heeeeeeeeeeeim. Heim til Ulstein, Ronny skal heim. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Søten! ;)