fredag 23. november 2007

Siste arbeidsveka denne sesongen

Vi trenar ut neste veke, veke 48. Deretter har spelarane desember månad fri og må skjøtte seg sjølv og forma på beste måte. Når vi skriv januar 2008 er det blodig alvor!
For at vi skal ha ein status så blir alle spelarane testa på løpskapasitet før dei dreg på ein månads fri. Vi nyttar 8-talstesten eller Tom Nordlie-testen, som andre kallar han. Eg veit ikkje om han er opphavsmannen eller ei, men...

Halve stallen har teke testen allereie, medan resten skal til pers på dagens trening. Vi kan vel konkludere med at det ikkje såg ille ut med forrige pulje, så for vi sjå om dagens dreg snittet opp eller ned. Måndag skal også gjengen testast på 40 meter. Andreas Sørgård Olsen, Andreas Sørgård Olsen, Andreas Sørgård Olsen...

Det nærmar seg også med å få støtteapparatet på plass. Lars Petter er meir eller mindre einig med klubben om ny avtale, der kun formalia gjenstår. For min eigen del har eg hatt møte nr. 2 med André og Harald, og dette ser positivt ut. Håper dette lar seg ordne. Eg ventar også på avtale nr. 2: Eg har hatt inneleiiande samtalar med Jarl Torske om jobb inn mot eit landslag. Det ser ut til at dette no blir J20-landslaget og eg ventar no på at ein del info og avtaleutkast skal kome i posten. Dette landslaget skal vere med på ein del spanandes tiltak i 2008 mellom anna spel i ei 4-nasjonersturnering i Chile i februar. Her spelar vi mot vertsnasjonen, USA og mest sannsynelg New Zealand. Til sommaren blir det ein kamp mot Tyskland, mykje kampar mot zhe Germanzz på jentesida. Høgdepunktet for laget vil nok bli VM i november 2008. Dette meisterskapet er eg derimot usikker på om eg skal vere med på.

Ellers; ny stadion. Fantastisk! Det skjer ting, folkens! Meir om det seinare...

Ingen kommentarer: